Monday 9 October 2017

Sword Art Online Trading Card Spill


Booster Pack Sword Art Online produktspesifikasjoner -100 typer kort (RR: 8 R: 20 U: 28 C: 32 CX: 12) 21 parallell (SP: 5 RRR: 8 SR: 8). -8 kort per pakke. -20 pakker per skjerm. -16 skjermer per kartong. 1 PR-kort ut av 4 typer vil bli inkludert i hver skjerm som supplement. Eksklusive SP Gold FoilHot Stamp-signerte kort fra følgende originale japanske Voice Actresses er satt inn tilfeldig i pakker. Haruka Tomatsu (Asuna) Rina Hidaka (Silica) Ayahi Takagaki (Lisbeth) Kanae Ito (Yui) Ayana Taketatsu (Leafa) Kartongtilskudd -4 eksklusive gummi lekematter vil bli inkludert i en eske (16 bokser). Første utskrift bare. Det andre utskriftsløpet vil ikke inneholde denne gummibespillet. Engelsk utgaveskort kan spilles sammen med japanske utgavekort (unntatt Japan). Språkbegrensning kan imidlertid gjelde i store turneringsformater. Engelsk utgaveskort kan ikke brukes i offisielle turneringer som holdes i Japan. Dette produktet inkluderer ikke gullsølvkupongen. Utgivelsesdato: 5. juli 2013 Trial Deck Sword Art Online produktspesifikasjoner -50 kort pre-konstruert dekk. - Rulleark, dekkhåndbok, spillbok og spillemate følger med. -1 boks inneholder 6 prøvedekk. Eksklusive SP Gold foilHot Stamp-kort er tilfeldig sett satt inn i dekk. Signaturen til den følgende japanske stemme skuespillerinnen vil bli folie stemplet Haruka Tomatsu (Asuna) Engelsk utgave kort kan ikke spilles sammen med japanske utgave kort. Engelsk utgaveskort kan ikke brukes i offisielle turneringer som holdes i Japan. Dette produktet inkluderer ikke gullsølvkupongen. copyVisualArtsKey copyVisualArtsKeyAngel BeatsProject copy2013 PROJEKT Lovelive copyMagica QuartetAniplex, Madoka Partners, MBS copyATLUS copySEGAAlle rettigheter reservert. copyTRIGGER, Kazuki NakashimaKill La Kill Partnerskap copyNISIOISINKODANSHA, ANIPLEX, SHAFT copySEGAcopyCrypton Future Media, Inc. piapro copyREKI KAWAHARAASCII MEDIA WORKSSAO Prosjekt copyNitroplusTYPE-MOON, ufotable, FZPC copyHiro MashimaKODANSHAFairy Hail GuildTV TOKYO. Alle rettigheter reservert. copyNaoshi KomiSHUEISHA, ANIPLEX, SHAFT, MBS copy2014 REKI KAWAHARPUBLISERT AV KADOKAWA CORPORATION ASCII MEDIA WORKSSAO Prosjekt copy2015 DMM POWERCHORD STUDIO C2 KADOKAWA Alle rettigheter reservert. copyHajime Isayama, KodanshaATTACK ON TITAN Produksjonskomiteen. Lisensiert av Kodansha gjennom FUNimation Productions, Ltd. Alle rettigheter reservert. copyMamare Touno, KADOKAWANHK, NEP copy2006 Nagaru Tanigawa Noizi Ito medlem av SOS copybushiroad Alle rettigheter reservert. copyBNEIPROJECT CINDERELLAFor Bushiroads Weiss Schwarz Publisert av ICv2 24. mai 2013 12:06 CT CT 19. juli legger Bushiroad ut et nytt utvidelsessett for Weiss Schwarz-tradingkortspillet med tegn og kunstverk fra den animerte Sword Art Online-serien. Denne utvidelsen vil omfatte både prøveversjoner (forrett) og boosterpakker. The Sword Art Online anime er basert på en lys roman serie skrevet av Reki Kawahara, som har en futuristisk verden hvor virtuelle reality-spill brukes som et redskap for sinnekontroll. Utvidelsessettet inneholder 100 nye kort i fem sjeldigheter. Gullfoliejaktkort med autografer fra fem japanske stemmeaktrere som utførte for den animerte serien vil bli tilfeldig satt inn i noen boosterpakker. Hver booster vil inneholde åtte tilfeldig pakket kort, og er tilgjengelig i 20 pakker. Fire gummistøvler vil bli inkludert i hver fullkartong (16 skjermer) for forhandlerpromoteringer. The Sword Art Online Trial Deck vil være et pre-konstruert 50 kort dekk. Det vil inkludere spillreglene, spillboken og spillematen. Dekket og tilbehør er designet for å hjelpe nye spillere å lære Weiss Schwarz-spillet. 19 forskjellige kort er i dekk, inkludert fem dekks eksklusive kort. Gullfoliejaktkort vil bli tilfeldig satt inn i noen dekk, inkludert et autografkort signert av seriens stemme skuespiller Haruka Tomatsu. Eiendommen vil få litt eksponering her i USA Aniplex of America annonserte på sitt panel på Anime Boston fredag ​​at Sword Art Online-tv-anime-serien vil fly på Adult Swims Toonami-blokk, som starter i august, ifølge AnimeNewsNetwork. De planlegger også å frigjøre serien på Blu-ray og DVD rundt samme tid. Mer informasjon om Weiss Schwarz trading kortspillet finner du her: quotBushiroad39s 39Weiss Schwarz39 Decks på engelsk. quotSword Art Online Game Hovedside Non Canon: Noen eller alle hendelser og detaljer som er gitt i denne artikkelen, kan betraktes som ikke-kanon til hovedhistorien . Sword Art Online spill er ekte livspassatilpasninger av den opprinnelige Sword Art Online light novel serien. skrevet av Kawahara Reki. Det er sju kjente store offisielt lisensierte spilltilpasninger. Console Games Rediger Sword Art Online: Infinity Moment Rediger Sword Art Online: Infinity Moment er et PlayStation Portable (PSP) spill utgitt 14. mars 2013. Det er en ikke-kanonhistorie som finner sted på 76 til 100 etasjer av The Sword Art Online versjon av Aincrad. forgrener seg fra hovedhistorien under Kirito s duell med Heathcliff på 75. etasje. Dette spillet er bare tilgjengelig på japansk og har hittil allerede solgt mer enn 200.000 eksemplarer 1. Den offisielle spillguiden har vært på salg siden 20. april 2013. Sverd Kunst Online: Hulfragment Rediger Sverd Kunst Online: Hulfragment er en Rollespill på PlayStation Vita-plattformen (PS Vita) som ble utgitt 24. april 2014. 2 Den er angitt på samme alternative tidslinje som Sword Art Online: Infinity Moment 3 og inneholder en ny karakter, Philia, som er uttalt av Ishikawa Yui. 4 Sammenlignet med det forrige PSP-spillet, ble en bristemåler, som tillater kontinuerlige angrep så lenge spilleren har nok briste energi igjen, lagt til sitt slagsystem. Enkelte spilldata fra forrige Infinity Moment-spillet kan importeres til dette spillet. Den offisielle spillveiledningen har vært tilgjengelig siden 23. mai 2014. En asiatisk kinesisk og engelsk versjon er utgitt innen mai 2014, mens en annen engelsk versjon for Amerika, Europa og Australia ble utgitt innen august 2014. Spillet introduserte en stor oppdatering av Juli-september 2014, avhengig av versjonen av spillet, og en annen guidebok oppkalt etter oppdateringen er også blitt publisert i Japan. En port av dette spillet ble utgitt på PlayStation 4 som Sword Art Online: Re: Hollow Fragment 28. juli 2015 i Nord-Amerika 5. 4. august 2015 i Europa 6. og 19. november 2015 i Japan 7. Sword Art Online: Lost Song Edit Sword Art Online: Lost Song er en Action RPG som ble utgitt i Japan for både PlayStation 3 og PlayStation Vita 26. mars 2015. 8 Spillet har også blitt utgitt for PlayStation 4 og PlayStation Vita i PAL-regionen 13. november 2015 9 og 17. november 2015 i Nord-Amerika. 10 Lost Song har mottatt gullprisen i PlayStation Awards 2016. 11 Spillet er satt i ALfheim Online. i det tapte landet Svartlfaheimr, en rekke flytende kontinenter som Vorklinde, et gressområde med vindmøller og andre store strukturer 12. For første gang i serien, lar Lost Song spille som andre tegn enn Kirito. Det vil også tillate en begrenset form for karaktertilpasning. Partene i dette spillet tillater opptil tre tegn om gangen. Et flysystem er omtalt i spillet, slik at spillerne kan bytte mellom bakken og flymodus etter ønske, selv om fangehullsslagene for det meste kjempes på bakken. 13 14 En Lost Song-port har blitt utgitt på PlayStation 4 i Japan, Amerika 15. og PAL-områdene i 2015 16. Sword Art Online: Hollow Realization Rediger Et fjerde spill i hovedsverdens Sword Art Online-spillserie ble annonsert på The 2015 Tokyo Game Show og provisorisk oppkalt som SAO IV 17. Det ble avslørt som Sword Art Online: Hollow Realization på Dengeki Bunko Autumn Festival den 4. oktober 2015 vil spillet bli utgitt til PlayStation Vita og PlayStation 4 27. oktober, 2016 i Japan 18 19 og 8. november 2016 i Vesten 20. Accel World VS Sword Art Online: Millennium Twilight Rediger En crossover-tittel som inneholder både Sword Art Online og Accel World-franchisen, med tittelen Accel World VS Sword Art Online: Millennium Twilight. vil bli utgitt 16. mars 2017 for PlayStation 4 og PlayStation Vita. 21 Mobile Games Rediger Sword Art Online: End World Rediger 2 CM Sword Art Online: End World (.Sword Art Online: End World) er et sosialt spill som opprinnelig ble lansert av GREE i september 2012, men deretter forsinket av tekniske vanskeligheter og gjenoppstart i februar 2013 22 23. som kan spilles via en mobiltelefon-nettleser (det sies å fungere best med webkit 24). Spillet vil bli operert på freemium-mote 25 og vil kun være tilgjengelig på japansk. Bare de som har en japansk IP vil kunne spille spillet 26. Fra juni 2014 tiltok spillet mer enn 1.000.000 spillere registrert i den. 27 En bok som heter Sword Art Online: End World Visuell bok med spesialelement vedlagt ble utgitt 27. oktober 2014. Sverdekunst Online: Kode Registrer Rediger Sverdekunst Online: Kode Registrer (.Sword Art Online: Kode Registrer) er en RPG utgitt på Android i slutten av november 2014 og senere på iOS tidlig i desember 2014. Dens tema er en RPG som forbinder alle ting sammen, med SAO, ALO og GGO som sin scene. 28 Spillet går i freemium-modus. Den har blitt lastet ned mer enn 3 millioner ganger. 29 Sword Art Online: Progress Link Rediger Sword Art Online: Progress Link (.Sword Art Online: Progress Link) var en RPG utgitt på iOS og Android 10. februar 2015. Det var et ALO-basert spill hvor spillerne kunne velge sine egne rase, samt bruk Sword Skill og magi. Spillet drives via Mobage-plattformen. For å markere ett års jubileum for spillet var i drift ble tittelen endret til Progress Link Infinity (. Progress Link Infinity) og store oppdateringer til spillet ble gjort. 30 Spillet ble avsluttet 29. juli 2016. 31 Sword Art Online: Memory Defrag Rediger 1PV Sword Art Online: Memory Defrag (.Sword Art Online: Memory Defrag) er et Android og iOS-spill som ble annonsert under en offisiell live stream på 27. juni 2016. Den ble utgitt på Android den 22. august 2016 91citation160needed93 og iOS 30. august 2016 91citation160needed93 i Japan. Spillet vil også bli utgitt på kinesisk 32 og engelsk 33. Historien har elementer fra anime-serien, så vel som en originalhistorie. Før spillet ble utgitt, var forhåndsregistrering tilgjengelig. Spillere som hadde forhåndsregistrerte mottatte bonuser, hvorav antallet var avhengig av antall forhåndsregistreringer. 34 I desember 2016 har spillet blitt erklært som det mest trendy spillet i 2016 i Google Play Store. 35 En internasjonal utgave av spillet, oversatt til engelsk og kinesisk, ble utgitt på Google Play og App Store i Australia, Belgia, Canada, Frankrike, Tyskland, Indonesia, Italia, Malaysia, Filippinene, Singapore, Thailand, Taiwan, Hong Kong, Storbritannia, og USA i januar 2017. 36 Black Swordsman Rediger Black Swordsman (japansk:. Chinese:) er et kinesisk 3D RPG-spill hvor spilleren kan styre 3D-tegn og oppleve Sword Art Online, ALfheim Online, og Gun Gale Online. Den er utviklet av Yun Chang Game under Bandai Namcos tilsyn 37. Spillet distribueres for øyeblikket og opererer under Bandai Namco Shanghai, Bandai Namco Entertainment og Qihoo 360 på kinesiske plattformer. 38 39 Spillet ble lansert på Android 26. mai 2016 og på iOS 9. juni 2016 etter en kort periode med lukket beta 37. Selv om det er offisielt fortsatt i en åpen beta-fase. 40 Board Game Rediger Sword Art Online Board Game: Sword of Fellows (. Sword Art Online Board Game: Sword of Fellows) er et brettspill basert på Aincrad-buen. I spillet tar spillerne rollene til Kirito, Asuna og andre anime-tegn i deres søken for å beseire monstre for å overleve og klatre til det høyeste nivået av Aincrad. Spillsettet inneholder seks karakterkort, ti scenekort, åtte elementskort, ett støttekort, fire hovedterninger, fire støttetuer, seks tegneserier og tretti tokens. Den nødvendige tiden for ett spill er omtrent tretti minutter, mens den foreslåtte alderen er ti eller mer. 41 Spillet er utviklet av Arclight og designet av Seiji Kanai. Den vil bli utgitt til en pris på 3 240 yen 29. juni. 41 42 Samarbeidspartnere Rediger Diverse Rediger Sword Art Quest - En rekke salgsfremmende aktiviteter som er gitt på anime-offisielle nettstedet for brukere å fullføre for å få priser. For tiden avsluttet og fjernet fra det offisielle nettstedet, men fortsatt tilgjengelig via Aniplexs URL. Sword Art Quest II - Ligner Sword Art Quest, men endret seg i form av AndroidiOS apps. Sword Art Online fone - en android app som erstatter brukerne telefoner launcher og gir utjevning og guild-forming funksjoner. Appens beta-utgave ble utgitt i desember 2013, og den offisielle utgivelsen var målrettet til våren 2014. SAO-LOG OUT - - et SAO-tema android spill som selges via Google Play, priset til rundt 2,77 USD. Sword Art Online Guild Members - Et nivå opp system hosted på SAO game portal nettsted. Eksterne lenker Rediger notater Rediger Både Kirito og Asuna er spillbare tegn i Dengeki Bunko: Fighting Climax. mens Leafa er oppført som et støttetegn. Spillet ble utgitt i Nord-Amerika og Europa i oktober 2015 for PlayStation 3 og PlayStation Vita 43. Mens en oppdatert versjon, Tenning. ble utgitt i Japan for PlayStation 3, PlayStation Vita og PlayStation 4 i desember 2015 44. Kirito og Asuna kostymer har blitt gjort tilgjengelig i Out of Order. mens mannlige og kvinnelige First High School uniformer vil vises for Hollow Fragment. En krysspromotering med Gud Eater 2: Rage Burst har gitt en Julius kostyme til Kirito og en Alisa outfit til Asuna i Lost Song. Som en del av en krysspromotiv med Digimon Story: Cyber ​​Sleuth. et PS Vita-tema med Agumon og Kirito-san mascots ble utgitt i Japan den 7. april 2015. Kuroyukihime ble inkludert som en del av våpeninstrumentalistisk oppdatering til Lost Song 45. Portalsiden er omorganisert som eaters Cafe. som inkluderer et Guild-punktsystem for medlemmer å anskaffe 46. Referanser Rediger navigasjon RedigerSword Art Online Spoiler Alert: Denne artikkelseksjonen inneholder detaljer om fremtidige plotlines beskrevet i lys romaner, ikke dekket av anime. Ikke fortsett med mindre du vil bli bortskjemt. Skjermbilde fra episode 1. Aincrad Castle sett fra en avstand. Sword Art Online (.Sdo til Onrain. Forkortet som SAO) er den første noensinne VRMMORPG produsert av Argus for NerveGear. med Kayaba Akihiko som utviklingsdirektør. Onlinespillet foregår på et hundre etasje flytende slott som heter Aincrad. Bakgrunn Før den offisielle lanseringen var Sword Art Online Closed Beta tilgjengelig for 1000 beta-testere i en måned fra august til september 2022. I løpet av den perioden ble Sword Art Online belønnet som en utrolig opplevelse, og den mottok ekstremt positive anmeldelser til tross for faktiske vanskeligheter med spillet (over en måneds periode hadde Beta Testers bare nådd 10. etasje). Etter at den avsluttede beta-testingen ble avsluttet, ble Beta-testerne gitt muligheten til å forhåndsbestille spillet. Hardcore-spillere ventet tre dager i kø for å motta det mye forventede første utgaven av Sword Art Online. Bare 10 000 eksemplarer ble skrevet ut i første sats i spillet, og nettsalgene ble utsolgt i løpet av sekunder. Hard-core spillere ventet i kø for dager for å kjøpe de første få kopiene fra mange butikker. Sword Art Online startet offisielt servertjenesten kl. 13.00 den 6. november 2022 og fikk infamy da skaperen lyktes i å fange 10.000 mennesker i spillet, og gjøre det slik at død i spillet ville bety faktisk død for spilleren. I løpet av toårsperioden fortsatte spillet å være, Sword Art Online utviklet seg til et innovativt, men likevel komplekst samfunn av personer med blandede følelser om muligheten for å rydde spillet. Psykologisk opplevde mange spillere ekstrem fortvilelse, sorg, sinnssykdom og tristhet i løpet av dødspillet. Av de totalt 3 853 dødsfallene skjedde over halvparten i den første måneden av SAO. Kombinert med dødelige fangehullfeller og sjefer. Spiller Killing (PKing), kriminalitet, selvmord, en sakte svindende befolkning, og økende vanskeligheter på de høyere etasjene, så fremtidsutsikterne generelt veldig dyster. Spillet ble for tidlig avsluttet i 75. etasje (i motsetning til den tiltenkte 100. etasje), etter at The Black Swordsman slo seg over den siste sjefen Heathcliff. som ble avslørt for å være Kayaba Akihibo selv, i en duell. 1 Totalt 6 147 overlevende skulle logges ut fra klokken 14:55 (Aincrad Standard Time) 7. november 2024. SAO tjener som hovedinnstilling for volum 1, 2 og 8 i Sword Art Online-serien. Etter SAO-hendelsen ble serverne brukt av RECT Progress Inc. for å lage ALfheim Online som den nåværende etterfølgeren til VRMMORPG-spillet. Spillet fungerer i likhet med de fleste MMORPGer med et nivå system og eventuel ferdighetsmesterskap med noen grenser plassert på den. Hele spillet overvåkes og vedlikeholdes av et system kalt Cardinal som selvkorrigerer eventuelle problemer. Mens Sword Art Online mainframe har utrolig grafisk og renderingskapasitet, gjør den ikke hele miljøet i full detalj, med mindre en bestemt region er spesifikt observert av en spiller. SAO bruker et digitalt fokuseringssystem, som bare bringer ut de finere detaljene til et objekt når en spiller viser interesse og fokuserer sitt visuelle felt på den. Ifølge Kirito. Dette reduserer belastningen på SAO mainframe-prosessoren, som til tross for sin høy ytelse, ikke er i stand til å gjengjøre alle marginale detaljer av miljøet samtidig. Dette gir faktisk illusjonen at SAO grafisk og VR-opplevelsen er utrolig detaljert. SAO mainframe har tilsynelatende en vanskelig tid som gir følelsen av vann i bad eller dusj. Sword Art Online kjører på NerveGear-maskinvare, en form for FullDive technlogy. Det ble ikke gjort tilgjengelig for andre plattformer. Virtual Experience Experience Som en komplett virtuell virkelighet MMORPG, er SAO-systemet i stand til å gjøre hele Aincrad-miljøet med utrolig realisme. Ved å stimulere nervene i hjernen, er det mulig å smake mat, føle vinden og været, flytte kroppen, og leve i SAO som om det var en alternativ virkelighet. Det er imidlertid flere store forskjeller som setter Sword Art Online-miljøet bortsett fra den virkelige verdenserfaringen. For det første, ingen smerte er faktisk følt i enhver situasjon. Som et resultat kan spillerne gjennomgå alvorlige skader og fortsatt bare føle en ubehagelig prikkende følelse. For det andre er det ikke noe blod i stedet er røde virtuelle gashes som ses i skaderommet. For det tredje tillater sverdferdigheter at angrep utføres med normalt umulig hastighet, fingerferdighet og kraft, basert på spillernes statistikk. For det fjerde er det noen daglige handlinger som ikke bare gjøres i SAO-verdenen, for eksempel å bytte klær for hånd eller forsøke å bruke to ting samtidig. Mens du spiller Sword Art Online, har spillere fortsatt trøtthet og sult (selv om deres virkelige kropper ikke er sultne). Som et resultat er det en absolutt nødvendighet for alle spillere å spise og sove i spillet, men det er aldri behov for å gå på toalettet. Død eller sletting i spillet er visualisert ved fragmentering i tusenvis av polygonskjell. Alle monstre, elementer og spillere som har HP eller holdbarhet redusert til null, forsvinner og fragmenter i polygoner på en slik måte. SAO-systemet censorerer generelt modent innhold (for eksempel samleie), men det er mulig for spillerne å deaktivere sensoren hvis Moral Code Removal er valgt i alternativmenyen. Hvis du velger dette alternativet, øker du også mengden taktile data midlertidig, men denne effekten manifesterer seg bare når alt utstyr fra en spiller er fjernet. 2 Miljø Sword Art Online har form av et gigantisk flytende slott som heter Aincrad, med 100 etasjer i den. Hver etasje har en middelaldersk tema-setting og en fangehull med en sjef, som må beseires før spillerne kan gå videre til neste høyere etasje. Som de fleste RPGs, implementerer det et nivåbasert system. Global Setting Solnedgangen på Aincrads 1. etasje. Sword Art Online ligger i Aincrad, et flytende slott på 100 etasjer. Ved sin base er den ca. 10 kilometer i diameter, og den er helt gjengitt i alle dimensjoner. På grunn av Aincrads natur som flytende slott, er det ingen usynlige barrierer eller ikke-tilgangsregioner ved kantene på kartet. Aincrads perimeter er bare omgitt av skinnskinner som kan hoppes av (systemet vil gjengi faller i omtrent 2 minutter før selvmord er registrert som død). Hver enkelt etasje har sitt unike klima, geografi, fauna og miljø. Noen etasjer er kjent for å være ganske kalde, mens andre er kjent for blomster og skoger. De fleste etasjene på Aincrad har et tema. Seasons og Weather Sword Art Online har sin egen Aincrad Standard Time (antagelig den samme som JST, UTC9), og sin egen Aincrad-kalender med spesielt navngitte måneder. Kjente kalendermåneder inkluderer: Sakura måneden (Sakura no Tsuki. April) 3 Måned av asketreet (. Toneriko no Tsuki. Oktober) 4 Måned av kypressen (. Itosugi no Tsuki. November) 5 Måned av Holly . Hragi no Tsuki. Desember) 6 Globalt har Sword Art Online årstider og værinnstillinger som er effektive gjennom gulvene. Aincrads sesongen korrelerer med årstidene i den virkelige verden, men de er generelt mye mildere. Som et resultat er det ikke alltid snøhvit om vinteren eller brennende varmt om sommeren. Værinnstillingene er generelt tilfeldige og ganske realistiske. Fysiske omgivelser i sverd kunst Online, fysiske omgivelser som vegger, bygninger, monumenter og hovedtrekk betraktes som uønskede objekter. En feilmelding og en varsling vil høres hvis uønskede fysiske gjenstander blir rammet, selv om det ikke er tilfeldig. Alle ikke-udødelige gjenstander har en holdbarhetsverdi. Holdbarhet er et viktig trekk ved Sword Art Online, og er et mål på hvor mye et objekt eller objekt har blitt brukt (lik HP), og hvor mye det vil vare før det utløper og knuses i polygonfragmenter. Klær, utstyr, våpen, potions, krystaller og mat er alle utsatt for gradvis tap av holdbarhet. Ofte må spillerne investere betydelige ressurser til reparasjon og kjøp av utstyr. Mange tegn bærer ekstra sikkerhetskopierte våpen i fangehuller (Asuna i Aria i Starless Night bærer fem rapier i lageret på grunn av holdbarhetsproblemer i solo fangehullsjakt), andre stoler på kjøpmenn og smed som regelmessig reparerer og oppgraderer utstyr. Maten avtar alltid i holdbarhet i forhold til tid, og tilberedte matvarer vil forsvinne dersom de ikke spises raskt nok. Bare tapt mat kan føre til at maten mister sin holdbarhet og fragmenter i polygoner. Initiering og karakterskaping Logg på Sword Art Online gjøres ved å bruke stemmekommandoen Link Start etter å ha slått på NerveGear-maskinvare. Et par få sekunder med tunnel-visjon farger ses mens NerveGear avbryter signaler fra spillernes hjerne, før oppstartskjermbildet blir sett. En pre-status status kontroll bekrefter deretter koblingen tilkobling av de fem sansene: berøring, syn, hørsel, lukt og smak. Når du logger på, blir et språkvalg spurt, og innloggingsskjermen vises. Etter en velkomstskjerm følger et sterkt lys og spilleren kan begynne å skape sin karakter. Første gang en spiller bruker NerveGear-maskinvare, blir han eller hun bedt om å berøre ulike deler av kroppen for å kalibrere maskinen. Mens spillerne ble gitt et alternativ til å velge utseende i spillet, men likte dem (kjønn, høyde, omkrets osv.), Ble spillet avatar tilpasningsfunksjonen fjernet da Kayaba Akihiko gjorde en kunngjøring i løpet av den første dagen og forandret alles kropp. til deres virkelige verdener, selv om muligheten til å tilpasse sin øyenfarge, ble hårfarge og stil igjen. Visuell grensesnitt for brukergrensesnitt I en spillervisning, uten å få tilgang til noen ferdigheter, kan man se flere grensesnitt. Hit-punktlinjen ligger i øvre venstre hjørne av synsfeltet. Den viser spillernes navn, et visuelt treffpunktsmål, sammen med numeriske treffpunkter (nåværende maksimum) og nivå. Det viser også treffpunktene og navnene til alle andre medlemmer i spillerfestet i en mindre bar. En klokke som viser Aincrad lokal tid, kan ses i nederste venstre hjørne av det visuelle feltet. En Color Cursor kan ses over hver NPC, monster og spiller i spillet. Denne markøren er enten grønn (for spillere), oransje (for spillere med kriminelle overtredelser), gul (for NPCer) eller forskjellige nyanser av rødt (for monstre). Under kamp kan helsestangen til monstre ses rundt den målrettede fienden, så vel som navnet på monsteret. Bosses har vanligvis flere helsestenger. Når det gjelder et monster at nivået er for langt fra hverandre, vil trekkpunktsstenger av dette monsteret ikke kunne se og istedet angis med ukjent. Touch-grensesnitt Spillere kan samhandle med miljøet ved å trykke på forskjellige nøkkelobjekter, inkludert dørknapper og - elementer. Hvis du gjør det, utfører enten standardfunksjonen eller bringer en flytende dialog som har flere alternativer, som ligner høyreklikk på en PC. I Sword Art Online erstatter Touch Interface mange handlinger og forenkler prosessen med å faktisk utføre en handling. For eksempel tapping på en krukke med krem ​​for å bruke krem. Ved å trykke igjen på brød sprer kremet på brødet automatisk. 7 Hovedmenyvindu SAOs menygrensesnitt. Hovedmenyen er den primære måten å få tilgang til spillere, kart, ferdigheter. og inventar. Den kan nås ved å sette den høyre pekefingeren og tommelen sammen, og deretter trekke nedover. Umiddelbart etterpå høres en ringelyd og menyen vises. I romanen er menyen et skinnende lilla rektangelvindu, mens i anime har hovedmenyen en hvit layout, og er strukturert med oppsummeringsdiagrammet til venstre, sirkulære kategori knapper i midten og detaljdialogen til Ikke sant. Det finnes fem kategorier: inventarutstyr, vennegjenger, kommunikasjon, kartkjøringer, innstillinger. Disse fem kategorikonikollene ruller, og kategorien som nås, flyttes til toppen. Lagerutstyr. 91citation160needed93 Ikonet for kategorien er et tegnikon. Dette er standardskjermen når du åpner menygrensesnittet. Den venstre skjermen er et bilde av kroppen, med flere punkter som lar gameren utstyre elementer eller klær. Den høyre skjermen har tre undermenyer: Utstyr. 8 Hvis du velger denne undermenyen, åpnes en annen tre undermeny: Våpen. 91citation160needed93 Ikonet for denne kategorien er et sverd som det som brukes i Utstyr. Utstyrt. 91citation160needed93 Ikonet for denne kategorien er en rustning. Tilbehør . 91citation160needed93 Ikonet for denne kategorien er et kjede. Elementer. 8 Hvis du velger denne undermenyen, åpnes en ekstra rulleskjerm til venstre som viser alle elementer. Når et element er valgt, materialiseres det foran spilleren. Lagerbeholdningen blir rød når en spiller har for mange elementer. Ferdigheter. 8 Hvis du velger denne undermenyen, åpnes ytterligere rulleskjerm til venstre som viser alle ferdighetene til spilleren. FriendsGuild. 91citation160needed93 Ikonet for kategorien er to tegnikoner sammen. Den høyre skjermen har tre undermenyer: Fest. 9 Hvis du velger denne undermenyen, åpnes tre ekstra alternativer. Den første er Create (. Sakusei). Den andre er Invite (. Shoutai). og den tredje er Dissolve (. Kaisan). 10 venn. 9 Hvis du velger denne undermenyen, vises en liste over spillernes venner. Å velge en enkelt venn vil produsere tre tilleggsalternativer: Meldingsboks, Posisjonsbekreftelse og Profil. 9 Guild 9 Communications (. Komyunikshon). 11 Ikonet for denne kategorien er to chat-ikoner sammen. Ikonet blinker automatisk når en spiller mottar en melding. 12 Meldinger kan ikke sendes til en spiller som for øyeblikket er i fangehull 13. Kjæreste. 91citation160needed93 Dette alternativet lar spilleren sende en vennsforespørsel til en annen spiller. Den andre spilleren legges til vennelisten hvis forespørselen er akseptert. Handel 91citation160needed93. Dette alternativet åpner et handelsvindu med en annen spiller. Trading kan bare brukes til å vise en annen spiller, eller fullføre en handel etter at begge parter har akseptert tilbudene. 91citation160needed93 Duell 91citation160needed93. Dette alternativet lar spilleren sende en Duell-forespørsel. Spilleren som utfordres har det privilegium å velge en av de tilgjengelige duellmodusene. Ekteskap . 11 Dette alternativet, som ligger nederst i kommunikasjonskategorien, lar spilleren sende en ekteskapsforespørsel til en annen spiller. Giftede spillere har uhindret tilgang til det andre utstyrsvinduet, og deres beholdninger slås sammen. 14 MapsQuest. Ikonet for kategorien er et ikon for ballongplassering. Den høyre skjermen har tre undermenyer: Dungeon Map. 15 Hvis du velger denne undermenyen, vises et kart over fangehullet som spilleren har utforsket. Oppdrag . 15 Hvis du velger denne undermenyen, åpnes spillers søkslogg, som viser informasjon om gjeldende oppdrag og deres fremgang. Feltkart. 15 Hvis du velger denne undermenyen, vises et kart over gulvet som spilleren har utforsket. SettingsMain-menyen. Ikonet for kategorien er et gir. Den høyre skjermen har tre undermenyer: Alternativ 16 Hjelp. 16 Velge hjelp vil ringe en GM (Game Master) på den venstre skjermen. Logg ut . 16 Logg ut-knappen ble deaktivert fra den første dagen i den offisielle SAO-lanseringen. Følgelig er venstre skjerm også helt tomt. En rekke utstyr finnes i Sword Art Online, inkludert rustninger, våpen og så videre. Spillere kan utstyre dem på over ti forskjellige deler av kroppen, inkludert venstre og høyre hånd, hode, arm, kropp, håndledd og så videre. 17 Utstyr i SAO kan deles inn i to grupper: Spiller-laget og Monster-dråper. 13 Spilleutstyr var vanligvis det bedre av de to, men en selv noen få sjeldne monster-dråper rivaliserte sine kolleger. Det finnes imidlertid også en tredje gruppe utstyr, inkludert de som er kjøpt i NPC butikker. Level System SAO bruker et nivåbasert system for å bestemme styrken til en spiller. Når spilleren har fått nok EXP, lyser deres avatar en gylden nyanse, og deres nåværende nivå økes av en. Tre stat poeng blir tildelt på hvert nivå opp, som spilleren kan bruke til å heve enten deres STR-attributt eller deres AGI-attributt. 18 SAO hadde ikke en nivåhett på det tidspunktet det ble ryddet, selv om spillet fortsatte og en kappe var nødvendig, ville kardinalsystemet ha generert en. 19 Med hensyn til det nesten ubegrensede antall ferdigheter innen SAO, må ferdighetene benyttes for å bli nivellert. 91citation160needed93 Etter å ha oppnådd et ferdighetsnivå på 1000, sies den ferdigheten å være komplett og kan ikke viderejusteres. 20 Noen ganger, mens du trener en ferdighet, kan andre ferdigheter låses opp, for eksempel nødvendigheten av å trene den enehånds sværdevitenskapen for å låse opp tohånds svord og enhånds raske ferdigheter. 91citation160needed93 Parametre Flere faktorer går inn i beregningen av skade i Sword Art Online. Blant dem er effekten av hits (en direkte hit i motsetning til en skrape), ferdighetsnivået til en spiller, sværdfunnet og våpenstatistikken. SAOs skadeberegningssystem er mer komplisert enn systemet i ALfheim Online. Våpen har følgende forbedringsparametere som bestemmer statistikk: Skarphet, Raskhet, Nøyaktighet, Tyngde og Holdbarhet. Når et våpen er gitt til en NPC eller spiller smith for å oppgradere, er bonuser som 1 eller 2 vedlagt utvalgte kategorier. Spillerne bruker en forkortet notat for å beskrive effektive bonuser på et våpen. 1A2H1D har for eksempel 1 nøyaktighet, 2 tyngde og 1 holdbarhet. Disse parametrene kan ikke sees med jevne mellomrom, med mindre et våpen er vurdert. Å velge et våpen vil bare vise sitt navn og dets samlede bonuser (summen av alle forbedringsparametere). For eksempel har Kiritos Anneal Blade 6 parametrene 3S3D. Statuseffekter Statuseffekter, som mange MMORPGer, spiller en viktig rolle i kamp. Mange angrep har en tilfeldig sjanse for å håndtere statuseffekter. De er vanligvis ikke herdbare, med mindre de passende krystaller brukes. De fleste statuseffekter utløper etter en bestemt tidsperiode. Monster Slagmekanikk Det finnes ingen Magic i SAO unntatt de forskjellige fargede krystaller som gir øyeblikkelige effekter. I stedet kan spillere slåss ved hjelp av sine sværdferdigheter. Gjennomføring av sverdferdigheter assisteres av systemet, og det kan falle inn i noen av de fire egenskapene: Støt, Slash, Pierce og Blunt. SAO har ingen prosjektile våpen, med unntak av kaste plukker. dart 91citation160needed93. boomerangs 91citation160needed93 og chakrams 21. Forsøk på å kjempe uten sværdferdigheter er stort sett ineffektiv, og det tilsvarer å svinge rundt sverd uten å skade. Mange nybegynnere gjør denne feilen, og de kan miste en stor del av helsen dersom de panikk og glemmer å bruke sverdfagene. 22 Bekjempelse av et monster bringer opp en Gratulerer skjerm med en oppsummering av resultater: EXP oppnådd, Cor oppnådde, og elementer droppet. Distribusjon av loot skjer automatisk, og Cor blir automatisk delt jevnt mellom de feirede medlemmene mens elementer er plassert i beholdningen av personen som mottar den. I motsetning til systemene til mange MMOer, har Sword Art Online ikke en kamplogg eller kunngjør for andre hvilke gjenstander andre spillere mottar. Som et resultat kan Boss Battles ende opp akvikt, da det ikke er noen rettferdig mekanisme for å splitte loot blant seierne. For å forhindre tvister har guildene ofte satt retningslinjer som dikterer fordeling av loot. I Boss Battles, å være spilleren for å håndtere etterbehandling Last Attack produserer et sjeldent fall for den enkelte spilleren. Generelt kan ikke monstre komme inn i trygge soner, som byer eller byer. Party Battle Mechanics Det er generelt mye mer effektivt å kjempe i fester. Mens det er mindre vekt på klasser i Sword Art Online, og monstre kan bare bli engasjert av en spiller om gangen, er hovedfordelen ved å kjempe i partier muligheten til å bytte. Bytting gjør at et medpartsmedlem kan ta ledelsen mot en motstander når som helst. De fleste monstre og sjefer har en kort nedetid mellom angrepene, slik at bytte under gapet tillater et ekstra slag å bli behandlet når et monster er bedøvet. I tillegg er AI-algoritmene kjent for å kjøre langsommere når en endring av angrepsstil (som oppstår under en bryter), så monstre har marginalt langsommere reaksjonstider umiddelbart etter en bryter. Kirito nevner at Switch er en av ferdighetene som improviseres av spillere uten hjelp av systemet, også kalt av Kirito som ferdighet utenfor systemet. Maksimalt antall spillere som kan danne en fest er seks. Åtte parter (eller grupper) utgjør en komplett Raid-gruppe som er stor nok til å utfordre sjefer. Spiller vs. Spiller Combat In Sword Art Online, er det mulig å delta i kamp med andre spillere. Spiller vs Spiller kamp kan enten være autorisert eller uautorisert. Uautorisert kamp kan påbegynnes ved ganske enkelt å slå en annen spiller med vilje. Dette vil gjøre aggressormarkørikonet som oransje, som er synlig for alle i flere timer (gjentatte forbrytelser vil gjengi en markør for spilleren permanent oransje). Mens noen kan bli utfordret i uautorisert kamp, ​​kan en slik spiller mot spilleren ikke forekomme i trygge soner. Å angripe en spiller i en sikker sone, vil ikke redusere HP, men tilbakegangen og virkningen av sværdferdigheter kan følges. En duell mellom to spillere. Autorisert kamp er i hovedsak duellering. Det gjøres ved å be om tillatelse fra en annen spiller til å engasjere seg i en duell. Det er flere forskjellige duellmoduser, som varierer betinget ved å avslutte etter første klare slag, etter at HP har redusert med en halv, etter en tidsperiode eller død. Å angripe noen under en duell vil ikke gjøre noen deltakere markører til oransje. Som de fleste MMORPGer er Player Killing (PKing) ofte et resultat av uønsket spiller-kamp. Mens døden i den opprinnelige Closed Beta-testen resulterte i å respektere i oppstandelsesrommet i 1. etasje, er spillerdøden permanent og ekte i Official Server Service. Som et resultat har PKing i Sword Art Online en alvorlighetsgrad som mord. Da Sword Art Online VRMMORPG-spillet ble solgt først, hadde det en anbefalt aldersgrense på 14. Men som ekte verdensscenarier var det spillere som var under den anbefalte aldersgrensen på den første dagen i den offisielle SAO-tjenesten, som Silica (hvem var 12 da) eller barna på Starting City kirken. SAO lar kun engelsk alfabet brukes til navn, derfor bruker alle spillere engelsk eller romanisert navn. Heathcliff avslørte at han hadde fått mye inspirasjon fra et spill som heter Wizardry. 23 Det er sannsynlig at denne inspirasjonen hadde innvirkning på utviklingen av Sword Art Online. I nettversjonen av historien ble 50.000 spillere fanget i spillet. Dette nummeret ble redusert til 10.000 i den publiserte romanen. Referanser Start en diskusjon om Sword Art Online

No comments:

Post a Comment