Thursday 12 October 2017

Online Trading Konto Standard Chartret


Standard Chartered for å lukke aksjeselskaper 8211 hva nå har jeg satt opp en meningsmåling her og vil løpe til slutten av måneden. Dette vil gi alle tilstrekkelig tid til å bestemme om de vil fortsette med SCB-handelskonto. Lar se hva slags resultater vi får. Oppdatering fra SCB CSO 8211 12 Jan 2015 En SCB-representant ringte meg i dag og forsikret meg om at min handelskonto ikke vil bli påvirket. Men når han blir spurt om fremtiden, kan han ikke gi den samme forsikringen. Jeg vil ikke lukke min SCB-kontohandel fordi jeg fortsatt har noen aksjer, og jeg ser ikke behov for å selge dem, men jeg vil ikke lenger bruke sine meglerforretninger for lokale aksjer. Deres provisjon kan være billigere, men jeg liker forsikringen om at mine aksjer er trygge i CDP og vil ikke bli holdt løsepenger ved noen enkelt megling. I tillegg, når det gjelder rettighetsemisjon, DRP etc, har SCB en kortere tidslinje. Hva med resten Vil du fortsette å bruke SCB trading konto Oppdatering fra SCB Facebook 8211 8 Jan 2015 HONG KONG: Standard Chartered Bank vil lukke sin aksjeselskap over hele verden, rapporterte Reuters onsdag 8. januar, med henvisning til et internt notat. Les hele artikkelen her. Jeg er ikke overrasket over nyhetene, men jeg er litt irritert at Standard Chartered kunne ha informert meg tidligere. Jeg fortalte min kollega, og han var også veldig overrasket, for bare i forrige uke hadde en stab fra SCB fremdeles spør sin kone om å registrere seg for en handelskonto. Det store spørsmålet i alle tankene er hva som vil skje med våre aksjer. Jeg er ganske sikker på at vi vil få tilbake aksjene våre, men hvordan vil de overføre til CDP. Hva med aksjer i andre markeder 8211 vil de tvinge selge det til privilegieringsprisen, gi oss en datelinje for å selge eller finne en annen megler for å overføre til Cost kommer til å være et annet viktig problem. Tilfeldigvis kommer nyhetene bare når SGX-brettet, størrelsesreduksjonen, trer i kraft i løpet av en uke eller så. Det vil være interessant å se hva som er SCB neste trinn. Er det noen SCB-handelskontoinnehavere som ønsker å dele sine bekymringer. Det er ikke nødvendig å utstede kontroller fra investorer mens de abonnerer på børsintroduksjon. Bare skriv bankkontonummeret og logg inn på søknadsskjemaet for å autorisere banken din til å foreta betaling ved tildeling. Ingen bekymringer for tilbakebetaling som pengene forblir i investorens konto. Copyright copy 2014. Alle rettigheter Reservert. Standard Chartered Securities (India) Limited Registrert adresse: 2. etasje, 23-25 ​​MG Road, Fort, Mumbai - 400 001. India Telefonnummer: 022 - 6135 5999 Faksnummer: 022 - 6135 5900. CIN: U65990MH1994PLC079263 SEBI Regn No BSE Cash - INB011333334 SEBI Regn No BSE Derivater INF011333334 SEBI Regn No BSE Valuta Derivative. INE011333338 SEBI Regn No NSE Cash - INB231333338 SEBI Regn No NSE Derivater INF231333338 SEBI Regn No NSE Valuta Derivative. INE231333338 NSDL. DP ID: IN300360 SEBI Regn nr: IN-DP-NSDL-36-97 CDSL. DP ID: IN12015800 SEBI Regn nr: IN-DP-CDSL-531-2010 Mutual Fund ARN - 0354 Forskningsanalytiker SEBI-Registreringsnummer: INH000000966 PMS Regn No - PM INP000003542 Spørsmål Klareringer send oss ​​en e-post på: queriesstandardcharteredsecurities Videre for eventuelle klager, send oss ​​epost på : Customercarestandardcharteredsecurities Compliance Officer Navn: Mr. Tejarshi Hardas Telefonnummer: 022 - 61355918 E-post-ID: tejarshi. hardassc10 Hurtige fakta om Standard Chartered Siden jeg startet investeringen, har jeg alltid planlagt å åpne en Standard Chartered Online Equities Trading-konto for min Investeringsbehov når jeg er kvalifisert for en CDP-konto (på mindre enn et år8217s tid nå) som jeg husker at Stanchart OETrading-konto gir de laveste provisjonsgebyrene sist jeg undersøkte. Men etter at de siste nyhetene om å stenge sin globale aksjevirksomhet, som er en stor forandring, forplikter jeg meg til å re-undersøke om sin virksomhet igjen8230 Sammendrag: StanChart vil lukke sine institusjonelle kontante aksjer, aksjeforskningsvirksomheter og slutte å tilby kapital Markedsfører tjenester, som for eksempel offentlige tilbud, i forsøk på å spare kostnader på minst US400 millioner i år (US100M kommer fra lukning av aksjeselskaper) StanChart har håndtert flere lokale IPOer, inkludert OUE Commercial Trust, Frasers Hospitality Trust og Keppel DC Reit The lukning vil sannsynligvis begrense veksten av StanChart som en privatbank. Diskusjonen pågår hvis det skulle være en justering av administrerende direktør for å takle utestående saker, for eksempel utvidelse av restruktureringsplaner og skriving av fortrinnsrettsemisjon for å skaffe kapital. StanChart-aksjer har gått ned mer enn 40 over de siste to årene og kvart i det siste året Største aksjonær (18) er for tiden Temasek Holding s Siden Temasek8217s investeringer har StanCharts aksjer slått MSCI World Banks-indeksen. Sponsorering av Liverpool Football Club ble forlenget for to år siden til slutten av sesongen 2015-16. I 2012 ble StanChart anklaget for å skjule US250 milliard i transaksjoner som involverte Iran (8220rogue institusjon8221) av New York Department of Financial Services (DFS) som endte svært raskt innen en uke ved en oppgjør på US340 Million fine, og dermed økte ytterligere re-undersøkelser av flere andre amerikanske byråer. I 2014 ble StanChart bøtelagt 300 millioner av NYDFS igjen for krenkelse av hvitvasking av penger til høyrisiko transaksjoner som involverer Standard Chartered klienter i HK og UAE Så kommer spørsmålet: Skal jeg fortsette investeringen min på Standard Chartered Online Equities Trading konto Hilsen, Den Uavhengige Abecedarian Du har kanskje savnet disse: Slutt juli 2016 : 8216Where det globale markedet er heading8217 Fra en 22 år gammel FX TA Trader Post navigering 6 tanker om ldquo 10 Rask fakta om Standard Chartered rdquo En SCB-representant ringte meg i dag og forsikret meg om at min handelskonto ikke vil bli påvirket. Men når han blir spurt om fremtiden, kan han ikke gi den samme forsikringen. Jeg vil ikke lukke min SCB-kontohandel fordi jeg fortsatt har noen aksjer, og jeg ser ikke behov for å selge dem, men jeg vil ikke lenger bruke sine meglerforretninger for lokale aksjer. Deres provisjon kan være billigere, men jeg liker forsikringen om at mine aksjer er trygge i CDP og vil ikke bli holdt løsepenger ved noen enkelt megling. I tillegg, når det gjelder rettighetsemisjon, DRP etc, har SCB en kortere tidslinje. Takk for at du slipper ved og justerer koblingene mine her og der. Setter pris på det jeg forstår hva du mener. Så jeg antar at du hellere vil spare en større mengde penger før du tar dem sammen til en annen megling for å minimere handelskostnadene enn å fortsette å handle med SCB, rett. Hvis tiden kommer og du må selge, er jeg sikker på at du vil avta posisjonene med SCB Først før den andre meglingen for Personlig. Men vil ha to handelskontoer legge til mer forvirring og tid i løpet av de neste årene. Som eksempel hvis du har SPH-aksjer i både SCB og DBS trading kontoer, velger du to bokstaver på to forskjellige datoer under et rettighetsproblem. Hmm, eller jeg antar kanskje at det er min lille OCD som fungerer, tror jeg at jeg ikke ville være i stand til å takle forvirringen for lang Haha. Fra dine svar på derek, virker som om du har noen misforståelser. Hvis du handler gjennom vanlige meglere (det vil si ikke holdt i en depotbank som SCB), blir dine aksjer du kjøpte deponert på din egen CDP-konto. Dette holdes under ditt navn. Hvis du har to meglerhus hvor du kjøper de samme aksjene, blir det også overført til samme CDP-konto under ditt navn. Så nei, du vant8217t har to bokstaver sendt til deg fordi du har 2 kontoer. Du har bare 1 brev sendt til din epostadresse fordi du har aksjer av det selskapet på din CDP-konto. Slike brev om rettighetsaksjer sendes ikke til meg av meglerne, med mindre du har en depotkonto. Jeg har omtrent 4-5 kontoer under 3 meglerhus, selv om jeg handler hovedsakelig på bare 1. Der er en grunn til at jeg åpner så mange kontoer. Tidligere har jeg en mindre konto, slik at meglerne ikke lar meg kjøre over en viss mengde. Å åpne en annen konto hjelper. For det andre, når markedet krasjer og alle er rushing å selge, vil meglerplattformen bli fastkjørt. Når det kommer, går I8217ll til den mest stabile plattformen til buysell. Takk for at du klargjør dette i mange detaljer. Vurder det. Ahh, så jeg antar OCBC BCIP er bare en depotkonto som SCB. Var forvirret et øyeblikk fordi jeg husket å stille lignende spørsmål til OCBC-fyren som ringte meg og forklare hva planen var om. Han sa noe som om jeg åpner en annen konto fra en annen bank og kjøper samme aksje gjennom den banken og gjennom BCIP, får I8217ll to forskjellige bokstaver for hver utbyttebetaling, rettighetsutstedelse etc. Jeg ser. At8217 er et smart trekk for å diversifisere risikoen på din side, LP jeg vant har tenkt på det haha. Takknemlig for å dele dine personlige synspunkter og kunnskap, LP. LP har allerede svart på din forvirring, ja jeg har bare aksje A med SCB og ingen andre meglerfirmaer. Derfor, når det er på tide å selge aksje A, kan jeg bare selge det via SCB. Hvis jeg selger A med et annet meglerfirma, vil de sjekke CDP-en, og hvis de ikke finner A, vil de anse meg for å forkorte aksjen. Takk for din bekymring og holde meg underholdt av ting jeg aldri visste Lær noe hver gang Nå forstår jeg mye bedre på hvordan denne depotmottakeren og CDP fungerer Og ulykkesforkortelsen ser ut til meg som en virkelig alvorlig feil for alle handelsfolk8230 Legg igjen et svar Avbryt svar Sekundær MenuOnline Trading Viktige ansvarsfraskrivelser Dette dokumentet er kun for allmenn sirkulasjon og utgjør ikke et tilbud, anbefaling eller forespørsel om tilbud om å inngå en transaksjon eller vedta noen sikrings-, handels - eller investeringsstrategi. Det har ikke vært forberedt på noen bestemt person eller klasse av personer og utgjør ikke og bør ikke tolkes som investeringsråd eller investeringsanbefaling. Den har blitt utarbeidet uten hensyn til spesifikke investeringsmål, økonomiske situasjoner eller spesielle behov for enhver person. Du bør søke råd fra en finansiell rådgiver om hvorvidt en investering passer for deg, og ta hensyn til disse faktorene før du forplikter deg til å investere i en investering. Du er fullt ansvarlig for investeringsbeslutningen din, inkludert om Online Trading-tjenesten passer for deg. De involverte produkttjenestene er ikke hovedansvarlige, og du kan miste hele eller deler av det opprinnelige investeringsbeløpet. Singapore-dollarinnskudd fra ikke-bankinnskudd er forsikret av Singapore Deposit Insurance Corporation, for inntil S50.000 i samlet per innskudd per ordinær medlem ved lov. Utenlandske valutainnskudd, investeringer i to valutaer, strukturerte innskudd og andre investeringsprodukter er ikke forsikret. For klarhet er disse investeringsproduktene ikke innskudd og kvalifiserer ikke som et forsikret innskudd i henhold til Singapore Deposit Insurance and Policy Owners Act 2011. Ansvarsfraskrivelse Denne lenken bringer deg til et tredjeparts nettsted, hvorav Standard Chartered Bank (Singapore) Limited har ingen kontroll (3. parts nettsted). Bruk av nettstedet til tredjepart vil være helt på egen risiko, og underlagt vilkårene fra tredjepartens nettside, inkludert de som gjelder konfidensialitet, personvern og sikkerhet. Standard Chartered Bank (Singapore) Limited gir ingen garantier, representasjoner eller foretak om og støtter ikke, anbefaler eller godkjenner innholdet på tredje parts nettsted. I tillegg til vilkårene fastsatt i Standard Chartered Bank (Singapore) Limited er viktige juridiske merknader. Standard Chartered Bank (Singapore) Limited har ikke noe ansvar eller ansvar i forbindelse med innholdet i eller konsekvensene av å få tilgang til tredjepartens nettside, inkludert virus som oppstår som følge av eller systemfeil knyttet til tredjepartens nettsted. I tilfelle av uoverensstemmelse mellom vilkårene her i bankens viktige juridiske merknader og vilkårene på tredjeparts websiden, vil vilkårene her i bankens viktige juridiske merknader seire. Ved å klikke på Fortsett, bekrefter du at du har lest og godkjent vilkårene her og i bankens viktige juridiske merknader.

No comments:

Post a Comment