Sunday 5 November 2017

No 1 Forex Strategi


Forex Strategy Builder Professional Rask og enkel strategiopprettelse Flere tester Fullt funksjonelle ekspertrådgivere Hvorfor Forex Strategy Builder Professsional betyr noe Jeg er glad med min tilnærming (ekstremt lav risiko), og mange av strategiene er gode - FSB er en fantastisk programvare, jeg kan ikke takke nok for å skape det. Jeg er for tiden aktiv handel med mer enn 40 strategier for noen få måneder, og jeg har veldig spennende suksess hittil. Jeg har nettopp startet en gratis prøveperiode i går, 24 timer tilbake, og jeg har allerede lastet en EA i MT4 og en vinnende handel har også blitt generert. Utrolig programvare og virkelig fantastisk støtte med Mr Popov så viling å hjelpe. Jeg har også tatt en gratis prøveversjon med en annen programvare og selv etter en uke ikke i stand til å forstå noe. Hele opplevelsen er fantastisk. Jeg programmerer og tester vanligvis en ekspert i omtrent to måneder på MT4. Jeg gjør dette i 2 dager med Strategy Builder. Det sparer meg mye tid. Selv de høyt priset programvareene har problemer med å matche denne. FSB Pro kan allerede tilby de fleste funksjonene til noen av de tilsvarende programmene, uansett prisen David MacKay (BlaiserBoy), husker jeg begynnelsen og begynnelsen av FSB og FST-utviklingen. Det har vært en enorm evolvement faktisk. Siste FSB Pro er langt utover mine forventninger. For flere år siden kunne jeg ikke engang forestille meg at jeg kan kjøre så bra programvare i min datamaskin. Jeg vil bare gratulere deg med din strålende funksjon som heter Strategi Generator. Dette er hva skiller programvaren fra alle dine konkurrenters backtest med MT4, er sloooooooooooooooow. Jeg er veldig mye mer som lynhastighet på FSB jeg er ungarsk, jeg jobber i Korea og programvaren min sparer mye arbeid i tilbakertesting og handel. Svært presisjonsarbeid, feilfri programmering, jeg setter pris på det, hold deg oppdatert. Mr. Botond Molnar Først av alt, takk mr. Popov for din utvikling og lidenskap med denne programvaren, vil jeg gjerne fortelle deg at familiens liv drastisk endret seg økonomisk på grunn av dine unike gaver som programmerer noe så spesielt for oss. Det jeg virkelig liker i Forex Strategy Builder er muligheten til å se resultater umiddelbart uten å måtte klikke Start-knappen i MetaTrader igjen og igjen. Men det er så fort at jeg alltid lurer på om resultatet er ekte eller ikke. Forex Strategy Builder gir også en strategi generator som tillater selv en total newbie å lage en strategi med et klikk av en knapp. Etter at strategien er generert, kan du lese den detaljerte forklaringen i oversikten. Forex Strategy Builder Professional bruker grundig teknisk analyse og profesjonelle verktøy for å dissekere forex trading strategier, det gir deg en strategi Editor, Generator og Optimizer for å perfeksjonere markedsplanen din. Alexandra Savin på SoftPedia Jeg er overrasket, faktisk ydmykt ved å se hvor god denne programvaren Forex Strategy Builder Professional sammenlignet med MetaTrader Forex Strategy Builder Professional (FSB Pro) er en fullverdig plattform for å skape, backtesting og analysere Forex strategier og eksporterende Expert rådgivere. Det er ikke knyttet til noen enkelt megler. Programmet bruker MetaTrader 4 eller MetaTrader 5 for handel til en megler av ditt valg. Forex Strategy Builder Professional er det perfekte tillegget til MetaTrader. Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategi Velkommen til den siste utgaven av Forex tradingstrategien. Min Forex trading strategi er basert helt på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tilpasset og forbedret prisstrategien siden 2005. Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på den. Og det er skjønnheten i å handle en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Pris handling er flytende, det tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige forhandlere. Viktigst, prishandlingen lar deg holde din handel enkel. Holde din handel enkel Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde handelen enkel. Jeg er imot over kompliserende handel. Fordi jo enklere din strategi er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. Et av hovedmålene i min prishandlingsstrategi er å holde kartene mine rene. Det eneste jeg legger på diagrammene mine er støtte og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex. Pakking av kartene mine med indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandling. Trading uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva ser et rent Forex-diagram ut som Here8217s et bilde av mitt EURUSD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra leseprisen. Det er derfor jeg elsker Forex trading strategi. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker handler faktisk slik. En rotete indikatorbasert Forex-strategi Hvorfor vil du like å handle som denne Indikatorer som kreves for denne handelsstrategien Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på what8217s skjer akkurat nå, må du basere handler på nåværende prishandling. Hvilke valutapar kan du handle suksessivt med Forex Price Action? My Forex Trading Strategy vil fungere på noe valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang. Jeg synes det er for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EURUSD, USDCAD og AUDUSD. Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, som er ganske sjeldne. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt som London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Price Action Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig på en time, fire timer og daglige diagrammer. Disse er konsekvent de mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse Først og fremst bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse: Støtte og motstandslinjer. Lysestake analyse. Slik skriver du inn handler ved hjelp av Forex Trading Strategy På grunn av den siste økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., Handler valutaer som de normalt ville. Dette har ført til at jeg kun handler reverseringer. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine Support and Resistance-områder. Når et mønster dannes, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserpris og går inn i handelen. Jeg tar flere handler hver uke. Strategi for handelsstrategi og stopper mål: Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips. Stopper: Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under den nyeste høy eller lav. Slik justerer du handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser Jeg bruker Forex Calendar fra forexfactor til å holde oversikt over økonomiske data. Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innvirkning. Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, vil jeg ende opp med å tjene mer profit8230 8230 Hvorfor betaler bankene og andre store handelsinstitusjoner millioner for analytikere og datafeedere som gjør at de kan gi utdannet gjetning om kommende økonomiske datautgivelser. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene utgis. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prisaksjonen forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært høye konsekvenser, her er en rask liste: Taler fra sentralbankledere eller politikere. Renteanmeldinger eller noe som er direkte knyttet til renten. NFP-rapport, navnet endret for en stund siden til 8220Non-farm employment change8221 rapporten. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7 og G8 toppmøtene. Det nylige G7-toppmøtet i juni 2015 førte til mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter bli trygt ignorert. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før en større nyhetsutgave. Som du kan se, er Forex Trading Strategien enkel og lar deg lage pips i alle markedsforhold, med nesten hvilken som helst Forex-valuta pair. Forex trading strategy 1 (Fast moving average crossover) Skrevet av Edward Revy 28. februar 2007 - 13:07. Handelssystemer basert på raskt bevegelige gjennomsnitt er ganske enkelt å følge. La oss se på dette enkle systemet. Valutapar: ALT Tidsrammediagram: 1 timers eller 15 minutters diagram. Indikatorer: 10 EMA, 25 EMA, 50 EMA. Oppføring regler: Når 10 EMA går gjennom 25 EMA og fortsetter gjennom 50 EMA, BUYSELL i retning av 10 EMA når det tydeliggjør det gjennom 50 EMA. (Bare vent for dagens prislinje å lukke på motsatt side av 50 EMA. Denne venter bidrar til å unngå falske signaler). Avsluttregler: alternativ 1: Avslutt når 10 EMA krysser 25 EMA igjen. alternativ2: Avslutt når 10 EMA returnerer og berører 50 EMA (igjen foreslås det å vente til gjeldende prislinje etter at såkalt berøring er stengt på motsatt side av 50 EMA). Fordeler: Det er enkelt å bruke, og det gir svært gode resultater når markedet trender, under store prisavbrudd og store prisbevegelser. Ulemper: Fastgjørende gjennomsnittlig indikator er en oppfølgingsindikator, eller det kalles også en forsinkende indikator, noe som betyr at den ikke forutsier fremtidige markedsretninger, men gjenspeiler gjeldende situasjon på markedet. Denne egenskapen gjør den sårbar: for det første fordi den kan endre sine signaler når som helst, for det andre fordi det må sees hele tiden og til slutt, når markedet handler sidelengs (ingen trend) med svært liten svingning i pris kan det gi mange falske signaler, så det er ikke foreslått å bruke det i slike perioder.

No comments:

Post a Comment